future-see

future-see

future-see

future-see

کارم و دوست دارم

سلام دوست عزیز من،

تا حالا شنیدی که موفقیت از آن کسانی هست که بهش اعتقاد دارن و براش تلاش میکنن؟

شنیدی که میگم موفقیت برای کسانی دست تکون میده که علاقه زیادی به کاری دارن که انجام میدن؟


بله این ها رو خیلی جاها شنیدیم و خیلی جاها استفاده کردیم اما واقعیت همینه.

موفقیت برای کسی خودشو نمایان میکنه که بتونه به اصول اون پایبند باشه، و خودش رو به روز و ایده آل نگه داره.


من هم به کارم و به اینکه چه شخصی هستم اعتقاد زیادی دارم و عاشق این هستم که هر کاری که شروع میکنم و به بهترین نحو به پایان برسونم


تو این وبلاگ که اسمش و گذاشتم future see میخوام در مورد مسائلی صحیت کنم که دیدی به اینده داره و میتونه برای هر کسی مهم و حیاتی باشه. 

پس به این خاطر که همراه من هستی ازت ممنونم و خوشحالم که میتونم داشته هامو باهات تقسیم کنم.


تو بخش نظرات هر پست منتظرت هستم، با من بمون.